hocam çok teşekkür ediyorum defter alıp yazmak çok iyi bir fikir iyi gelmesi icin her yolu deneyecegim farkındayım değmez gelip geçer ama gerçekten canım cok yanıyor elimde olmadan sanırım acı cekmek biyolojik olarak mecburi gibi bir işe odaklanamıyorum
Yaşadığın şey yoksunluk krizi.
Yani sigarayı bırakanların, uyuşturucuyu bırakanların yaşadığı bir çöküntüyü yaşıyorsun.
Oturup sürekli onu düşünüp nostalji yaparak kendine eziyet etmezsen 21 gün sürer azalarak biter.
Süreci düşürmek senin elinde.
Sana dopamin salgılatan, kleyif veren haz veren işlerle meşgul ol.
Mesela imkanın varsa iş yerinden izin al seyahata git, başka bir şehre bir arkadaşı ziyarete git.
Spor salonuna başla diyenler olmuş, çok haklı öneri.
Üzüldükçe kendine işkence edeceğine ruhunu acıtacağına kaslarını acıyana kadar spor yap.
Bol bol güneşe çık.
Yani aklını başka yerlere götür, yazarak hayal kurmaya özellikle detaylı yazmaya ve düşünmeye özen göster.
İyi bir kız istiyorum yazma sadece, iyi kız nedir detaylarıyla açıkla.
Şu şehre gitmek istiyorum yazma, o şehre naısl gitmek istiyorsun, nereleri görmek istiyorsun o şehide ne yemek istiyorsun detaylı yaz.
Gelir geçer. Ben 8 sene evli kaldım flört ile beraber 14 sene sonra boşandım.
Kangren etmeden sorunlu ilişkileri kesip yoluna bakman lazım.
Aile dışındaki herkes hayatımızda gelip geçici.
O yüzden idealin Ayşe Fatma Zeynep değil aile kurup mutlu bir aile yaşamı sürmek olsun.
Şu anda mutlu bir aile hayatı kurmal yolunda şansın yaver gitti, yanlış kızdan kurtuldun.