• 24-08-2022, 18:13:08
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Morlandık ama rankımız yok, Coşkun bey sağolsun ilgilendi
    Teşekkürler, umarım herkese nasip olur
  • 24-08-2022, 18:16:19
    #2
    Bizde yeşilleneceğiz inşallah inanıyorum size hayırlı olsun hocam
  • 24-08-2022, 18:19:57
    #3
    buda gözükmuyor bence kurumsal+ a geçirmeliler
  • 24-08-2022, 18:21:37
    #4
    Hayırlı olsun, güzel bir iş gelirse bende silver alacağım
  • 24-08-2022, 18:23:40
    #5
    Aynı sorun önceden bende de vardı bir ara.Sağolsun @Burti; hocam halletmişti rank sorununu.
  • 24-08-2022, 18:24:48
    #6
    Kurumsal PLUS
    Rankınız Gene Gözükmüyor
  • 24-08-2022, 18:47:19
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Yoluna ranksız devam eden hocam
  • 24-08-2022, 19:07:57
    #8
    Yönetici onayı bekliyor
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı sorun önceden bende de vardı bir ara.Sağolsun @Burti; hocam halletmişti rank sorununu.
    @Burti; hocamı konuya davet ediyorum