• 01-05-2022, 21:19:21
    #1
    Bu askerlik ne zaman bitecek ya daha şafak 41. Kafayi yiyecem vallah ya 😤
  • 01-05-2022, 21:20:21
    #2
    Biter biter en güzel zamanları 27nden sonra başlar
  • 01-05-2022, 21:21:44
    #3
    Berbat bir durumdur vakit hiç geçmiyor Hayırlı tezkereler olsun
  • 01-05-2022, 21:22:07
    #4
    18 ay Dı zamanımda şikayet etme tadını çıkarabilirsiniz 😊🙏😂
    • ArisToteLes
    • zeq
    ArisToteLes ve bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 01-05-2022, 21:22:14
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Günleri saymamanızı tavsiye ederim fakat bu çok zor Bence anı yaşayın. Herşey gibi bu da bitecek. Döndükten sonra neler yapacağınızı düşünün. Bence askerlik en büyük meditasyon. İnsanın kendisini tanıması, hedeflerini belirlemesi için çok güzel bir yer. Askerde geleceğimle alakalı birçok karar verip liseyi askerde bitirip üniversiteye gitmeye karar vermiştim o yüzden benim için yeri çok ayrı ve çok güzel günler
  • 01-05-2022, 21:22:23
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Kardeş ne güzel vatan görevini yerine getiriyorsun böyle kutsal bir günde. Sabredeceksin. Görevini en iyi şekilde yerine getireceksin ki ALLAH katında iyilerden olasın. Mutlu bayramlar.
  • 01-05-2022, 21:26:58
    #7
    18 ay, 2 yıl yapsan ne söylerdin kimbilir. Şimdikinin gençleri nazlı biraz.
  • 01-05-2022, 21:27:16
    #8
    Her şey bir yana, telefonu nasıl içeri soktunuz?
  • 01-05-2022, 21:28:22
    #9
    hocam kaç ay sonra akıllı telefonu kullanabiliyosun ?