Günleri saymamanızı tavsiye ederim fakat bu çok zor Bence anı yaşayın. Herşey gibi bu da bitecek. Döndükten sonra neler yapacağınızı düşünün. Bence askerlik en büyük meditasyon. İnsanın kendisini tanıması, hedeflerini belirlemesi için çok güzel bir yer. Askerde geleceğimle alakalı birçok karar verip liseyi askerde bitirip üniversiteye gitmeye karar vermiştim o yüzden benim için yeri çok ayrı ve çok güzel günler