• 19-03-2022, 00:43:00
    #1
    Herkese iyi geceler.Yaş oldu 29 ve bilişim alanında uzmanlaşma hedefim için belirlediğim 30 yaş sınırına 1 yıl kaldı. Beni bu yolda motive eden r10 platformu üyelerine şükranlarımı sunuyorum.
  • 19-03-2022, 00:44:18
    #2
    Mutlu yıllar
  • 19-03-2022, 00:45:17
    #3
    Doğum gününüz kutlu olsun. Güzel bir sene geçirmeniz dileğiyle 🥳
  • 19-03-2022, 00:46:52
    #4
    Mutlu yıllarınız olsun!
  • 19-03-2022, 00:50:06
    #5
    Kurumsal PLUS
    Doğum gününz kutlu olsun
  • 19-03-2022, 00:50:56
    #6
    Mutlu yıllar.
  • 19-03-2022, 00:59:46
    #7
    Doğum gününüz kutlu olsun, nice senelere sağlık, mutluluk ve birliktelikle inşallah. Sevgiler...
  • 19-03-2022, 01:19:04
    #8
    Herkese çok teşekkür ederim 🙏
  • 19-03-2022, 02:02:13
    #9
    Doğum gününüz kutlu olsun. Mutlu yıllar ! 🥳