Mabel adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yaşam Belirtisi..
24
●569
- 28-12-2021, 22:22:22Birebir tanışıklığımız yok lakin benim de gözüm sizi aradı hocam
Hakkınızda hayırlısı.
- 28-12-2021, 22:25:02Sizi hiç tanımıyorum, muhabbetimiz yok fakat hep konulara denk gelip okuyorum.
En yakın zamanda toparlanmanız dileğiyle.. - 28-12-2021, 22:33:14Üyeliği durdurulduhoşgeldiniz hocam, fazla takmayın kafaya. Ben açıkcası forumda 2 aydır varım ve forumdan tandığım kişisel çok az sizide o kadar tanımadığım için "hocam neden foruma girmiyorsunuz?" vb. sorulara soramadım çünkü sizi tanımıyordum forumda yeniyim. Hoşgeldiniz tekrardan
- 28-12-2021, 22:47:42Sizi tanımıyorum ancak sürekli konularda görüyorum, hakkınızda hayırlısı olsun. Hoşgeldiniz
Hakkınızda hayırlısı.