Mabel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
  • Son olarak; yukarıda etiketlediklerimden haricen, daha bugün tanıştığım ve ticarette gösterdiği adamlığından dolayı @seyithanbulut; kardeşime de teşekkür etmek istiyorum. Böyle insanlarla tanışıp, iş yaptıkça iyi ki R10 var diyorum.
Aynı şekilde bende senin gibi kişilerle tanıştığım için iyiki r10 diyorum abi. Konuya etiketlediğin için bende sana teşekkür ediyorum 🌹👑