• 28-12-2021, 22:17:36
    #10
    Mabel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    • Son olarak; yukarıda etiketlediklerimden haricen, daha bugün tanıştığım ve ticarette gösterdiği adamlığından dolayı @seyithanbulut; kardeşime de teşekkür etmek istiyorum. Böyle insanlarla tanışıp, iş yaptıkça iyi ki R10 var diyorum.
    Aynı şekilde bende senin gibi kişilerle tanıştığım için iyiki r10 diyorum abi. Konuya etiketlediğin için bende sana teşekkür ediyorum 🌹👑
  • 28-12-2021, 22:21:32
    #11
    Cihan abiyle aynı anda kayboldunuz valla. Müsait bir zamanda seni aricam Ali abim seviliyorsun
  • 28-12-2021, 22:22:22
    #12
    ayoft.com
    Birebir tanışıklığımız yok lakin benim de gözüm sizi aradı hocam Hakkınızda hayırlısı.
  • 28-12-2021, 22:25:02
    #13
    Sizi hiç tanımıyorum, muhabbetimiz yok fakat hep konulara denk gelip okuyorum.
    En yakın zamanda toparlanmanız dileğiyle..
  • 28-12-2021, 22:28:50
    #14
    Tekrardan hoş geldiniz. umarım her şey gönlünüzce olur.
  • 28-12-2021, 22:30:26
    #15
    Geçmiş olsun Tekrardan hoşgeldin üstadım.

    Bende çok girmiyodum foruma nitekim girdiğimde biri eksik ama kim diyordum.
    Sonunda geri döndün. Herşey gönlünüzce olsun
    • Mabel
    Mabel bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 28-12-2021, 22:33:14
    #16
    Üyeliği durduruldu
    hoşgeldiniz hocam, fazla takmayın kafaya. Ben açıkcası forumda 2 aydır varım ve forumdan tandığım kişisel çok az sizide o kadar tanımadığım için "hocam neden foruma girmiyorsunuz?" vb. sorulara soramadım çünkü sizi tanımıyordum forumda yeniyim. Hoşgeldiniz tekrardan
  • 28-12-2021, 22:47:42
    #17
    Sizi tanımıyorum ancak sürekli konularda görüyorum, hakkınızda hayırlısı olsun. Hoşgeldiniz
  • 28-12-2021, 23:31:39
    #18
    Arada gözlerim seni arıyor, haber almak güzel daha iyi ol güzel insan.