• 15-12-2021, 19:24:52
    #10
    Hocam 2 yıl önce 6 yıllık ilişkimiz bitti. Şuan 8 aydır başka birisi var hayatımda.Çok mutluyum şuan ama bazen aklkma geliyor ister istemez 6 senede çok iz var heryerde. Üzüleceksin geçecek ama unutmayacaksın hiç bir zaman
  • 15-12-2021, 19:25:52
    #11
    Benim 7 yıllık bitti. 2 ay önce. İlk ay köpek gibi peşinden koştum. Köpek gibi tersledi. Sonra hiç yokmuş gibi davrandım zor oluyor ama yaptım.
    Şimdi arkadaşlarına beni soruyormus.

    Sen ilk baş barışmak için çaba göster hayır derse tamamen ilgiyi kes bakma bile ondan sonra dönucek. Unutamaz kolay kolay. Giden her zaman pişman olur. Sen ilk baş çaba göster biraz. Olmaz derse bırak tamamen.
    Sakın engelleme düşman gibi davranma, duygusal konuş barışalım de olumsuz konuşursa eyvallah de tamamen kes ilgiyi.

    Giden masal, kalan hatıra olur
  • 15-12-2021, 19:26:45
    #12
    https://youtu.be/TwozltVHrDM


    Akşamüstü hep genciz,
    Gece gelir gemi batar.
    Viranelerde sofralar kurup çürük meyvelerle.

    Acını ve duygularını hissederek yaşaman dileğiyle. Takma , boşver desek nafile. Belki yaşadığın acı tecrübe olur önünü görmene yardımcı olur , iyi forumlar.
  • 15-12-2021, 19:27:16
    #13
    hep de kadınlar bırakıyor değil mi ya bence çok duygusuzlar
  • 15-12-2021, 19:30:49
    #14
    Gerçekten bittiyse kabullen ve toparlan. Allah gemi kazası vermesin.

    https://www.youtube.com/watch?v=-oFdaziJ8CA
  • 15-12-2021, 19:44:59
    #15
    Hocam ne desek ne söylesek çok boş inanın kendinizden başkası size iyi gelmez daha güçlü olmak için etkinliklere gidin spora gidin boş kalırsanız düşünürsünüz düşünmekte sizi strese sokar allah korusun kalıcı hastalık bırakır sizlere inşallah mutluluğunuz eksik olmaz hayatınızda rabbim herkesin gönlübe göre versin
    • GoogleAdwords
    GoogleAdwords bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-12-2021, 20:14:12
    #16
    Takva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan ne desek boş duygularını yaşa. Allah herşeyin hayırlısını versin. Geçiyor..
    Şu yorum o kadar doğruki kardeşim şu an sana ne desek küfür gibi gelir duygularını yaşa …
  • 15-12-2021, 20:51:58
    #17
    Bunda da vardir bir hayir...
  • 15-12-2021, 22:55:47
    #18
    Zamanla boşvermeyide öğreneceksin hocam. Boşver deyince geçmiyor ama geçirtmeyide öğreneceksin.

    Sakın ola bir hata yapıpta tekrar başlama giden 5 yılın olsun. Eğer bu hataya tekrar düşersen aynı şeyleri tekrar yaşarsın.