Benim 7 yıllık bitti. 2 ay önce. İlk ay köpek gibi peşinden koştum. Köpek gibi tersledi. Sonra hiç yokmuş gibi davrandım zor oluyor ama yaptım.
Şimdi arkadaşlarına beni soruyormus.

Sen ilk baş barışmak için çaba göster hayır derse tamamen ilgiyi kes bakma bile ondan sonra dönucek. Unutamaz kolay kolay. Giden her zaman pişman olur. Sen ilk baş çaba göster biraz. Olmaz derse bırak tamamen.
Sakın engelleme düşman gibi davranma, duygusal konuş barışalım de olumsuz konuşursa eyvallah de tamamen kes ilgiyi.

Giden masal, kalan hatıra olur