• 25-09-2021, 18:40:18
    #1
    Paketler beklesin bir çay iyi gider 🤣
  • 25-09-2021, 18:41:38
    #2
    Aaaaaa siparişim nerde kaldı diyorum bende
  • 25-09-2021, 18:41:46
    #3
    İşte emekçi.
  • 25-09-2021, 18:41:46
    #4
    Bende diyorum siparişim nerede kaldı.
  • 25-09-2021, 18:43:16
    #5
    Şubeniz yurtdışı, mesleğiniz tr de getir
    Hayaller paris, gerçekler getir gibi olmuş.
  • 25-09-2021, 18:50:39
    #6
    Afiyet olsun.

    şey merak ediyorum depo alışverişte kupon kullandıysa görebiliyor mu? 35/30 kuponu kullanıldı 7 lira ödeme yapıldı mesela depo bunu 37 olarak mı görüyor.
  • 25-09-2021, 18:52:06
    #7
    ucg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Afiyet olsun.

    şey merak ediyorum depo alışverişte kupon kullandıysa görebiliyor mu? 35/30 kuponu kullanıldı 7 lira ödeme yapıldı mesela depo bunu 37 olarak mı görüyor.
    hicbirsey gozukmuyor
  • 25-09-2021, 19:01:06
    #8
    Bardaktada mesaj var