Çalış Çalış Nereye Kadar - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Çalış Çalış Nereye Kadar
7
●
181
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Üye Özel
Çalış Çalış Nereye Kadar
25-09-2021, 18:40:18
#1
oquzhane
Paketler beklesin bir çay iyi gider 🤣
25-09-2021, 18:41:38
#2
leaver
Aaaaaa siparişim nerde kaldı diyorum bende
25-09-2021, 18:41:46
#3
eQL
İşte emekçi.
25-09-2021, 18:41:46
#4
AZADE
Bende diyorum siparişim nerede kaldı.
25-09-2021, 18:43:16
#5
nuritoparli
Şubeniz yurtdışı, mesleğiniz tr de getir
Hayaller paris, gerçekler getir gibi olmuş.
25-09-2021, 18:50:39
#6
ucg
Afiyet olsun.
şey merak ediyorum depo alışverişte kupon kullandıysa görebiliyor mu? 35/30 kuponu kullanıldı 7 lira ödeme yapıldı mesela depo bunu 37 olarak mı görüyor.
25-09-2021, 18:52:06
#7
oquzhane
ucg adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Afiyet olsun.
şey merak ediyorum depo alışverişte kupon kullandıysa görebiliyor mu? 35/30 kuponu kullanıldı 7 lira ödeme yapıldı mesela depo bunu 37 olarak mı görüyor.
hicbirsey gozukmuyor
25-09-2021, 19:01:06
#8
bilgicinitr
Bardaktada mesaj var
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler