Merhabalar R10.Net Ailesi,
Öncelikle Herkese İyi Akşamlar Dilerim, Son 1 Aydır Ciddi Anlamda Herşey Üst Üste Gelmeye Başladı. Ne İçin Çabalarsak Çabalayalım Bir Türlü Bir Çıkış Yolu Bulamıyoruz, Aksine Ne İçin Çabalarsak O Daha Beter Bir Hale Geliyor. Allaha Şükür Azda Olsa Paramızı Çıkartıyoruz Ama Yaşanılan Olaylar Cidden Para İle Çözülecek Birşey Değil. İntihara Adım Attım Atacağım Ramak Kaldı. Hayatımdaki İnsanların Bir Bir Gitmeleri Veya İhanet Etmelerini Artık Kaldıramaz Hale Geldim. Böyle Giderse Bir Kaç Güne Herşeyi Bitirmiş Olacağım

.
Konuyu Yanlış Yere Açtıysam Kusura Bakmayın Sadece İçimi Dökmek İstedim.
İyi Geceler Dostlar.
Merhaba kardesim Umarım böyle kücük birşey için hayatından vazgeçmeyi düşünmüyorsundur.
Zamanında aynı seyleri yasadım hemde benimkisi 3 yılmıs nasıl yıkıldım sana anlatmam egitimi bitiremedim hayatım alt üst etti yıkılmadık kalktı herseyi yoluna koyduk son 4 aydır ceklerimi ödiyemedim pandemiden dolayı. 600 bin tl cekim patladı 800k alıcagım var belki bu forumdaki insanlardan 30 ile 50k arası alacagım var. Neye elimi atsam elimde kalıyor kimden alıcagımı istesem oturup aglıyor. Daha bu gün 80 bin tl lik arabamı 57 bin tl ye verdim bir esnafa borcumu ödüm diye.
Biz vazgeçmiyoruz sende vazgeçme ileride benim gibi dönüp bakıp bakıp gülersin hayata