• 19-08-2021, 13:32:39
    #1
    Ben 17 yaşında koyu bir Fenerbahçe taraftarıyım.
    Bu zamana kadar hiç formam olmadı.
    Bu sene bayramda 50 tl biriktirip çakma forma almayı düşünüyordum fakat seneye üni sınavına gireceğim için paramla fotokopi test kitapları aldım.
    Şimdi twitter'de Vedat diye bir abimiz var 4 kişiye forma dağıtıyor.
    Girmiş olduğum 46421654654. çekilişimde kendime başarılar diler,en kısa zamanda formamın olmasını ümid ederim
    • WebFinity
    • SunZi
    WebFinity ve SunZi bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 19-08-2021, 13:33:23
    #2
    Amin, cümleten.
  • 19-08-2021, 13:34:40
    #3
    hiç bir çekilişte şansım yok.
    sırf katılmak için bir marketin 1 kg zeytin çekilişine katıldım 15 kişi arasından yine çıkmadım. şans yok şans.
  • 19-08-2021, 13:35:51
    #4
    ⭐1. SAYFA SEO HİZMETİ⭐
    hadi hayırlısı umarım kazanırsın bunu
  • 19-08-2021, 13:38:08
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Hocam pm ile dönüş yaparsanız size o formadan alalım.
  • 19-08-2021, 13:40:31
    #6
    R10 cekilisleri haric hicbir çekilişin adaletli olduğuna inanmıyorum
  • 19-08-2021, 13:42:21
    #7
    Çekilişe katılırken hissedersem direk kazanıyorum 2 defa kazandım r10'da ikisinede kesin gözüyle bakıyordum. Şans biraz.
  • 19-08-2021, 13:46:10
    #8
    Ebuderda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam pm ile dönüş yaparsanız size o formadan alalım.
    Dönüş yapıldı hocam
  • 19-08-2021, 13:51:42
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 17 yaşında koyu bir Fenerbahçe taraftarıyım.
    Bu zamana kadar hiç formam olmadı.
    Bu sene bayramda 50 tl biriktirip çakma forma almayı düşünüyordum fakat seneye üni sınavına gireceğim için paramla fotokopi test kitapları aldım.
    Şimdi twitter'de Vedat diye bir abimiz var 4 kişiye forma dağıtıyor.
    Girmiş olduğum 46421654654. çekilişimde kendime başarılar diler,en kısa zamanda formamın olmasını ümid ederim
    Kanka aynı duyguları yaşıyoruz 😅
    Bende dün forma çekilişine katıldım bakalım ne olacak😂😂