Bu zamana kadar hiç formam olmadı.
Bu sene bayramda 50 tl biriktirip çakma forma almayı düşünüyordum fakat seneye üni sınavına gireceğim için paramla fotokopi test kitapları aldım.
Şimdi twitter'de Vedat diye bir abimiz var 4 kişiye forma dağıtıyor.
Girmiş olduğum 46421654654. çekilişimde kendime başarılar diler,en kısa zamanda formamın olmasını ümid ederim
