Evet tekrardan selam r10 üyeleri dün diş yüzünden 2800₺ borca gitmiştik şimdide telefonumu düşürdüm ve 400₺ daha borca girdim 😁 evde kullanılmayan iPhone 6 vardı şimdilik onu kullanıyorum bakalım bu bahtsızlık nereye kadar devam edecek. Bunada şükür vardır her işte hayır 🤔
Model huawei y7 2019