• 29-07-2021, 00:51:11
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Evet tekrardan selam r10 üyeleri dün diş yüzünden 2800₺ borca gitmiştik şimdide telefonumu düşürdüm ve 400₺ daha borca girdim 😁 evde kullanılmayan iPhone 6 vardı şimdilik onu kullanıyorum bakalım bu bahtsızlık nereye kadar devam edecek. Bunada şükür vardır her işte hayır 🤔
    Model huawei y7 2019
  • 29-07-2021, 00:51:45
    #2
    geçmiş olsun. telefon modeli neydi
  • 29-07-2021, 00:52:17
    #3
    Kullanılmayan iPhone 6 mı, hiç bedeviye benzemiyorsunuz. Bedevi dediğin ev telefonu kullanır.
  • 29-07-2021, 00:53:41
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun. telefon modeli neydi
    Ekledim 😂 konuya hocam
  • 29-07-2021, 00:54:37
    #5
    Üyeliği durduruldu
    eQL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanılmayan iPhone 6 mı, hiç bedeviye benzemiyorsunuz. Bedevi dediğin ev telefonu kullanır.
    Anneme hediye almıştım kendisi kullanamadı köşedeydi zaten 😀
  • 29-07-2021, 00:55:22
    #6
    mehmettbozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekledim 😂 konuya hocam
    kayıp fazla değilmiş

    size önerim yurtdışından ucuz bir şeyler alıp keyfinize bakmanız
  • 29-07-2021, 00:56:12
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Peşpeşe 2 aksilik yaşadın diye kendini bedevi ilan edip 3200₺ yüzünden kutup ayısını karşına alman daha büyük bahtsızlık. Üstelik çöldesin
  • 29-07-2021, 01:09:05
    #8
    Kullanılmayan iphone 6 mı ?


    https://youtu.be/bufmGntSCRQ