• 06-07-2021, 21:13:44
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Yarın saat 12 gibi merterden yola çıkıp çorluya gideceğim o tarafa gidecekler var ise 2 kişilik boş yer var arabada ücretsiz bizimle gelebilir.
  • 06-07-2021, 21:15:24
    #2
    Yav ben bu forumun vatandaşlarına hastayım Şu ince düşünceye bakın gerçekten konuyu okuyunca mutlu oldum hocam.. Allah hayırlı yolculuklar nasip etsin.
  • 06-07-2021, 21:51:48
    #3
    bu forumda belki sizle gelen olmaz ama bu fikri alıp projelendirip gerekirse uygulama yazan çıkarbilir