• 07-05-2021, 16:52:15
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hoş geldiniz
  • 07-05-2021, 16:53:02
    #11
    Sebastianla tuhaf bir deneyimle tanışmış bulunmaktayım. Bilgisayarımın üzerinde gezen ufak bir böcek sandığım şey meğer Sebastianmış
  • 07-05-2021, 16:53:12
    #12
    Hocam öncelikle hosgeldin aramıza ben bir arkadaşımı davet ediyorum güvenlik kontrolü nedeniyle kayıt yapılmadı siz nasıl aştınız bu sorunu r10 kodlarına yazdım ilgileneceğiz dediler dahada olmadı..
  • 07-05-2021, 16:55:41
    #13
    Merhaba, ben de davetiye yoluyla katıldım. Giriş yaparken hotmail veya mynet yerine gmail vs seçmeniz ve de tc kimlik no, isminiz, doğum tarihiniz gibi kişisel bilgilerinizi harfiyen doğru yazmanız gerekiyor.
  • 07-05-2021, 16:55:59
    #14
    Nazaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba R10! Ben Nazlı, bu platformu rastgele bir oyundan tanıştığım çok değerli bir arkadaşım vasıtasıyla keşfettim. Platformun amacını ve kullanımını öğrendikçe benim için çok yararlı olabileceğini düşündüm ve bir davetiye aracılığıyla burada bir mütercim-tercümanlık öğrencisi ve çeviri meraklısı biri olarak kendi profilimi oluşturdum. Eğer sağlık, doğa, spor vs gibi konularda çeviri yaptırmaya veya Türkçe-İngilizce makale yazdırmaya ihtiyacınız varsa samimiyetle yardımcı duymaktan memnuniyet duyarım. Herkese iyi günler dilerim. ( Lütfen bu platformu daha iyi kullanabilmem için tavsiye vermekten çekinmeyin!)
    Bu arada aşağıdaki resimde işaretlediğim kısımları ileride merak edebilirsiniz. ben şimdiden bilgilendireyim.

    1 Numara: bir kişinin mesajını yanıtlamak için. Yukarıda sizin mesajınızı alıntı yaptığım gibi. Bu sayede o kişiye bildirim gider. Öbür türlü gitmez.
    2 Numara: R10+, yardımcı olduğunuz kişilerin size verdiği hediye gibi düşünün. Herhangi bir maddi değeri yok. Manevi anlamı büyüktür. 100 tane kahverengi 1 tane sarı yapar ve böyle ilerler.
    3 Numara: Burası Reklam alanınız. Burada resim ya da gif yayınlamak için premium üye olmalısınız. Yazı yazmak ücretsiz. Sadece 1 satır yazı yazabilirsiniz.

  • 07-05-2021, 16:58:19
    #15
    mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arada aşağıdaki resimde işaretlediğim kısımları ileride merak edebilirsiniz. ben şimdiden bilgilendireyim.

    1 Numara: bir kişinin mesajını yanıtlamak için. Yukarıda yaptığım gibi.
    2 Numara: R10+, yardımcı olduğunuz kişilerin size verdiği hediye gibi düşünün. Herhangi bir maddi değeri yok. Manevi anlamı büyüktür. 100 tane kahverengi 1 tane sarı yapar ve böyle ilerler.
    3 Numara: Burası Reklam alanınız. Burada resim ya da gif yayınlamak için premium üye olmalısınız. Yazı yazmak ücretsiz. Sadece 1 satır yazı yazabilirsiniz.

    Merhaba, yardımınız için çok teşekkür ederim. Demin bir arkadaşa cevap vermeye çalıştım fakat sanırım alıntı özelliğini kullanmadığım için göremedi. Yazdığım cevabı tekrar alıntılayarak arkadaşa yardımcı olacağım, çok teşekkür ediyorum
  • 07-05-2021, 16:58:33
    #16
    hoşgeldiniz kibar efendi akıcı ve açıklayıcı yazan birisiniz. ilgili konularda pek çok iş bulacağınızdan şüphe yok, kolay gelsin.
  • 07-05-2021, 16:58:44
    #17
    Aramıza hoşgeldiniz (:
  • 07-05-2021, 16:58:51
    #18
    Sevdalilar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öncelikle hosgeldin aramıza ben bir arkadaşımı davet ediyorum güvenlik kontrolü nedeniyle kayıt yapılmadı siz nasıl aştınız bu sorunu r10 kodlarına yazdım ilgileneceğiz dediler dahada olmadı..
    Merhaba, ben de davetiye yoluyla katıldım. Giriş yaparken hotmail veya mynet yerine gmail vs seçmeniz ve de tc kimlik no, isminiz, doğum tarihiniz gibi kişisel bilgilerinizi harfiyen doğru yazmanız gerekiyor.