Merhaba R10
33
●611
- 07-05-2021, 16:53:12Hocam öncelikle hosgeldin aramıza ben bir arkadaşımı davet ediyorum güvenlik kontrolü nedeniyle kayıt yapılmadı siz nasıl aştınız bu sorunu r10 kodlarına yazdım ilgileneceğiz dediler dahada olmadı..
- 07-05-2021, 16:55:59Bu arada aşağıdaki resimde işaretlediğim kısımları ileride merak edebilirsiniz. ben şimdiden bilgilendireyim.Nazaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 Numara: bir kişinin mesajını yanıtlamak için. Yukarıda sizin mesajınızı alıntı yaptığım gibi. Bu sayede o kişiye bildirim gider. Öbür türlü gitmez.
2 Numara: R10+, yardımcı olduğunuz kişilerin size verdiği hediye gibi düşünün. Herhangi bir maddi değeri yok. Manevi anlamı büyüktür. 100 tane kahverengi 1 tane sarı yapar ve böyle ilerler.
3 Numara: Burası Reklam alanınız. Burada resim ya da gif yayınlamak için premium üye olmalısınız. Yazı yazmak ücretsiz. Sadece 1 satır yazı yazabilirsiniz.

- 07-05-2021, 16:58:19Merhaba, yardımınız için çok teşekkür ederim. Demin bir arkadaşa cevap vermeye çalıştım fakat sanırım alıntı özelliğini kullanmadığım için göremedi. Yazdığım cevabı tekrar alıntılayarak arkadaşa yardımcı olacağım, çok teşekkür ediyorummersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-05-2021, 16:58:51Merhaba, ben de davetiye yoluyla katıldım. Giriş yaparken hotmail veya mynet yerine gmail vs seçmeniz ve de tc kimlik no, isminiz, doğum tarihiniz gibi kişisel bilgilerinizi harfiyen doğru yazmanız gerekiyor.Sevdalilar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
