• 02-10-2020, 17:07:50
    #10
    Merhabalar, aramıza hoşgeldiniz
  • 02-10-2020, 17:09:22
    #11
    Sürekli WMaracı'nda görüyordum, eminim ki R10'u da uzun süredir takip ediyorsunuz. Hoş geldiniz, Sebastian'la tanışmayı unutmayın. (=
  • 02-10-2020, 17:09:51
    #12
    Hoşgeldiniz
  • 02-10-2020, 17:10:29
    #13
    Aramıza Hoş Geldin. Çok şey kaçırmadın sende otur bir yere tadını çıkar
  • 02-10-2020, 17:28:08
    #14
    Siber güvenlik işi yapıpta, isim vermek

    Ne kadar profesyonel olduğunuz aşikar.
  • 02-10-2020, 18:14:47
    #15
    ******* dan görmüştüm sizi. Hoş geldiniz r10 a İyi çalışmalar
  • 02-10-2020, 19:30:37
    #16
    Yorumlarınız için teker teker teşekkür ederim.

    İyi Çalışmalar
  • 02-10-2020, 19:32:33
    #17
    Kurumsal Üye
    Hoşgeldin
  • 02-10-2020, 20:48:12
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hoşgeldin @mertcangokgoz;

    Bir süredir blogunu takip ediyorum. Gayet başarılı, sektör ile alakalı iletişimde kalalım