Fikrinize İhtiyacım var. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Fikrinize İhtiyacım var.
10
●
161
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Üye Özel
Fikrinize İhtiyacım var.
1
2
26-09-2020, 11:02:05
#10
HEGEL
Jackhallow adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İsviçre'de yaşıyorum burada o işi yapmam zor anca internet üzerinden satış yapmam lazım, sanırım en mantıklısı yine stok siteleri.
Hocam peki bu stok siteleri görselin size aitliğinden nasıl emin oluyor ?
26-09-2020, 11:40:04
#11
Jackhallow
Sanırım robotlar tarıyor resmi hiçbir yerde olmadığından emin olunca onaylıyor
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler