• 31-07-2020, 02:35:51
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Kafanızı şişirmek istemiyorum ama içimi dökmezsem kaldıramayıp yanlış bişe yapmaktan korkuyorum sevdiğim kadın ihanet etti 3 ay oldu ben bu ihaneti kaldıramadım kalp krizi geçirdim şu aralar oturdukça darlanıyorum tansiyonum yükseliyor bana bir akıl verin lütfen içimden hiç bişe yapmak gelmiyor 3 aydır. geceye bir şarkı bırakayım sizlere gelsin :'(

    https://www.youtube.com/watch?v=gUZ1fdDcgZE
  • 31-07-2020, 02:37:46
    #2
    Senden daha değerlisi yok
  • 31-07-2020, 02:38:14
    #3
    Üyeliği durduruldu
    fatihalgul432 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senden daha değerlisi yok
    allah razı olsun ama fatih hoam gururuma yediremiyom
  • 31-07-2020, 02:39:32
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bu hayata bir sefer geliyoruz hepimiz ve insanın odak noktasında herkesten her şeyden önce kendisi olması gereklidir. Size değer vermeyen, ihanet eden birisi yüzünden nasıl oluyor da kalp krizi geçirecek kadar kendinizi zor duruma düşürüyorsunuz ilk önce bunları düşünün.
  • 31-07-2020, 02:40:15
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yapan kendine yakıştırmışsa sen kendi kendini niye bunaltıyosun kardeşim hayatına bak kendinj düzene sok geçmişi değil geleceği düşün ve kendi hayatına odaklan.
  • 31-07-2020, 02:40:39
    #6
    Seoback adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    allah razı olsun ama fatih hoam gururuma yediremiyom
    Haklısın insana dokunuyor ama her düşüşte daha güçlü kalkarsın. Güçlü olman gerekiyor. Daha iyilerine layıksın emin ol hayatına devam et. Yeni aktiviteler bul kendini mutlu etmeye bak
  • 31-07-2020, 02:41:02
    #7
    Üyeliği durduruldu
    https://www.youtube.com/watch?v=py17dtVM0Zs
  • 31-07-2020, 02:41:14
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Clareno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu hayata bir sefer geliyoruz hepimiz ve insanın odak noktasında herkesten her şeyden önce kendisi olması gereklidir. Size değer vermeyen, ihanet eden birisi yüzünden nasıl oluyor da kalp krizi geçirecek kadar kendinizi zor duruma düşürüyorsunuz ilk önce bunları düşünün.
    evet bu konuda haklsınız ama sevdiğin insan seni size kazık atınca ihanet edince bir anda üzülebiliyorsunuz 15 gün hastanede yattım hırsımı alamadım kaldıramadım
  • 31-07-2020, 02:41:26
    #9
    İhanet etmenin vicdan azabını çekmektense ihanete uğramak çok daha iyidir emin ol. Gururuna yedirmelik bi durum yok hocam, seni istemeyeni sende istemeyeceksin sonra hayatına biri girecek ve nelere üzüldüğüne üzüleceksin.