Herkese selamlar. Bugün 22 yaşımı doldurdum, foruma girdiğimde kutlama ile karşılandım Aranızda olduğum için mutluyum ve bu güzel günümü sizinle paylaşmak istedim
Doğum günün kutlu olsun aramızda 5-6 yaş ve senin yaşlarında değerlendiremediğim bir çok konu için pişmanım her yaşını iyi değerlendirmen temennisi ile