• 24-05-2020, 00:17:38
    #1
    Merhaba arkadaşlar ben Burak. Aslında forumda yeni değilim ancak hesabım yeni olduğu için buradan paylaşım yapmak istedim.



    Yaklaşık 7-8 senedir bu forumun içinde okuyucu konumundayım. Aynı zamanda grafik, makale vb. kısımlarda iş yaptığım kişiler olmuştu. Yine forumda aynı işlemler için hizmet vermeyi ve karşılıklı olarak bilgi alışverişinde bulunmayı düşünüyorum.

    Daha fazla uzatmadan herkese tekrardan merhaba diyorum. Hayırlı bayramlar.
  • 24-05-2020, 00:18:30
    #2
    Hoşgeldin dostum, iyi bayramlar
  • 24-05-2020, 00:18:31
    #3
    Merhaba hoşgeldiniz. İyi bayramlar.
  • 24-05-2020, 00:18:53
    #4
    İyi bayramlar, hoş geldin.
  • 24-05-2020, 00:19:33
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba adaş 😊 İyi bayramlar.
  • 24-05-2020, 01:04:26
    #6
    adı tuba değil diye 4 yorum gelmiş yazık yazık 😄 hoşgeldin aramıza
  • 24-05-2020, 01:09:22
    #7
    Hoşgeldin Burak hocam, artık konularını görelim o zaman yeni r10 hayatında başarılar 👍
  • 24-05-2020, 01:14:14
    #8
    hoş geldin hocam, baba oğul forumda olmak ilginç zaman hızlı akıyor.
    herkese hayırlı bayramlar..
  • 24-05-2020, 01:14:33
    #9
    Onebenet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoşgeldin Burak hocam, artık konularını görelim o zaman yeni r10 hayatında başarılar 👍
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adı tuba değil diye 4 yorum gelmiş yazık yazık 😄 hoşgeldin aramıza
    awoken adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba adaş 😊 İyi bayramlar.
    T1mSaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi bayramlar, hoş geldin.
    TurkDebrid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hoşgeldiniz. İyi bayramlar.
    Onurrzx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoşgeldin dostum, iyi bayramlar
    Güzel dilekleriniz için hepinize çok teşekkür ederim Hoşbuldum.