Selam, ben Enes :) - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Selam, ben Enes :)
68
●
2.321
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Üye Özel
Selam, ben Enes :)
1
2
3
4
5
6
7
8
12-05-2020, 18:37:46
#46
Enes65532
okan_berk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bi tuba selam yazar bi enes yazar güzel akım
@
Ap0x
; Bakalım nolacak
evimguzelevim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
selam mugo ben kelebek... pm kutun dolu sanırım bakarsan iyi olur.
) gönderme... anlayana
tuba hanımın mesajından sonra özeline yazan varmıdır acaba ? ifşalanması lazım...))
boşaltım hocam gelen giden yok
12-05-2020, 18:44:49
#47
Tabut
Bu cocuğa iyi sabrediyolar vallaha
12-05-2020, 18:51:03
#48
birsevda
a.s Enes hoşgeldın daha da ne var ne yok
12-05-2020, 18:51:36
#49
ademsahin
Bu mesajı atacağımı hiç düşünmezdim ama gerçekten de nerede o eski forum
12-05-2020, 19:01:57
#50
Enes65532
Tabut adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu cocuğa iyi sabrediyolar vallaha
Çocuk derken?
Üslübunuza dikkat edin lütfen
birsevda adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
a.s Enes hoşgeldın daha da ne var ne yok
Hb nasılsınız
12-05-2020, 19:03:07
#51
BurakCe
Hoşgeldiniz hocam
12-05-2020, 19:07:03
#52
DijitalFikir
Hoşgeldin alevli oğlan
12-05-2020, 19:18:05
#53
GencoHD
Beğen beni
12-05-2020, 19:58:13
#54
HEGEL
1
2
3
4
5
6
7
8
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler