• 12-05-2020, 15:05:25
    #1
    Selamlar, ben Berkan.

    Selçuk Üniversitesi Bilgisayar Programcılığı bölümünde aktif olarak öğrenciyim. Birçok projelerde yer alarak tecrübeler edindim, son birkaç yıldır da üniversite de hocalarım sayesinde kendimi daha da geliştiriyorum.

    Hedefim, DGS ile 4 yıllık Bilgisayar mühendisliği fakültesi bitirerek, Türkiye'nin değil Dünya'nın duyulan mühendislerinden olmak.

    Hepinize İyi forumlar diliyorum ..
  • 12-05-2020, 15:06:03
    #2
    1 yıl sonrada olsa tekrardan hoşgeldin kardeşim
  • 12-05-2020, 15:06:42
    #3
    PayPal + Wise + Revolut
    burda sankı bır gonderme var gıbı
  • 12-05-2020, 15:06:45
    #4
    dün ki konuya nispet mi olmuş sanki 😄 yinede hoş geldin diyelim 😉
  • 12-05-2020, 15:06:49
    #5
    Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, ben Berkan.

    Selçuk Üniversitesi Bilgisayar Programcılığı bölümünde aktif olarak öğrenciyim. Birçok projelerde yer alarak tecrübeler edindim, son birkaç yıldır da üniversite de hocalarım sayesinde kendimi daha da geliştiriyorum.

    Hedefim, DGS ile 4 yıllık Bilgisayar mühendisliği fakültesi bitirerek, Türkiye'nin değil Dünya'nın duyulan mühendislerinden olmak.

    Hepinize İyi forumlar diliyorum ..
    r10'u duyup kayıt olmuşsun sanırsam
    • Serkanalaz
    • Enes65532
    • Lederheld
    Serkanalaz, Enes65532, Lederheld ve 1 kişi bunu beğendi.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 12-05-2020, 15:08:37
    #6
    Buda yeni trent oldu he neyse hosgeldin hocam sefalae getirdin
  • 12-05-2020, 15:08:40
    #7
    Üniversiteme çok selam söyle kampüsün kokusunu özledim (:
  • 12-05-2020, 15:08:49
    #8
    Hoşgeldin hocam
  • 12-05-2020, 15:09:00
    #9
    Çok benzerlikkk