Selamlar, ben Berkan.
Selçuk Üniversitesi Bilgisayar Programcılığı bölümünde aktif olarak öğrenciyim. Birçok projelerde yer alarak tecrübeler edindim, son birkaç yıldır da üniversite de hocalarım sayesinde kendimi daha da geliştiriyorum.
Hedefim, DGS ile 4 yıllık Bilgisayar mühendisliği fakültesi bitirerek, Türkiye'nin değil Dünya'nın duyulan mühendislerinden olmak.
Hepinize İyi forumlar diliyorum ..