• 01-03-2020, 01:53:49
    #1
    Merhabalar ..

    Bugün hem benim doğum günüm hemde r10.net'e üye oluşumun 1.yılı .. Allaha şükür kimseyle sorun yaşamadım.

    Bundan 13 yıl öncede r10'a üye olmuştum fakat kullanici adi ve şifreyi sürekli girmediğimden hatirlayamadim.Malesef zaman su gibi akıp gidiyor.1999-2000 Milenyumun ilk yıllarında henüz genç delikanlıyken, lisedeyken başlamıştık sanal aleme..

    Tabi o zamanlar whatsapp/facebook/instagram/twitter v.s yoktu.MSN Messenger, icq, skyp (çıkış yılını tam hatirlamiyorum) bu programlar vardı.Unuttuklarimda olabilir.Paltak v.s vardı ama onlar sonradan cıktı.Bir de o zamanlar popüler olan sohbet programları mIRC'ler vardı.Mynet Sohbet'e girerdik.Ayrıca Myynet Mysite bölümünde html kodlariyla site yapardik..Güzel günlerdi... Derken koca 20 yıl geçti.

    Velhasıl burada olmaktan dolayı mutluyum.Bizlere bu güzel ortamı ve bu ticarethaneyi sunan, bugüne kadar emeği geçmiş ve halen daha hizmet veren tüm arkadaşlara/üyelere teşekkür ederim.
  • 01-03-2020, 01:54:53
    #2
    Niye yıllara sağlıcakla hocam
  • 01-03-2020, 01:55:55
    #3
    Nice mutlu yıllar dilerim hocam
  • 01-03-2020, 01:57:08
    #4
    Nice mutlu yıllara.
  • 01-03-2020, 01:57:16
    #5
    SEO & PR 5421044962
    nice yıllara
  • 01-03-2020, 02:01:46
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Doğum günün kutlu olsun hocam, nice mutlu seneler
  • 01-03-2020, 02:02:20
    #7
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye yıllara sağlıcakla hocam
    clogens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nice mutlu yıllar dilerim hocam
    real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nice mutlu yıllara.
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nice yıllara
    Vianim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğum günün kutlu olsun hocam, nice mutlu seneler

    Teşekkür ederim arkadaşlar, sağolun.
  • 01-03-2020, 02:04:57
    #8
    Nice mutlu, sağlıklı yaşlar dilerim dostum.
  • 01-03-2020, 02:08:48
    #9
    Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nice mutlu, sağlıklı yaşlar dilerim dostum.
    Sizi IRCForumlarinda da görüyorum.Tam 15 yıldır IF 'ye üyeyim.Anılarımız var orada..
    TeÅŸkkür ederim 😊