Merhabalar ..
Bugün hem benim doğum günüm hemde r10.net'e üye oluşumun 1.yılı .. Allaha şükür kimseyle sorun yaşamadım.
Bundan 13 yıl öncede r10'a üye olmuştum fakat kullanici adi ve şifreyi sürekli girmediğimden hatirlayamadim.Malesef zaman su gibi akıp gidiyor.1999-2000 Milenyumun ilk yıllarında henüz genç delikanlıyken, lisedeyken başlamıştık sanal aleme..
Tabi o zamanlar whatsapp/facebook/instagram/twitter v.s yoktu.MSN Messenger, icq, skyp (çıkış yılını tam hatirlamiyorum) bu programlar vardı.Unuttuklarimda olabilir.Paltak v.s vardı ama onlar sonradan cıktı.Bir de o zamanlar popüler olan sohbet programları mIRC'ler vardı.Mynet Sohbet'e girerdik.Ayrıca Myynet Mysite bölümünde html kodlariyla site yapardik..Güzel günlerdi... Derken koca 20 yıl geçti.
Velhasıl burada olmaktan dolayı mutluyum.Bizlere bu güzel ortamı ve bu ticarethaneyi sunan, bugüne kadar emeği geçmiş ve halen daha hizmet veren tüm arkadaşlara/üyelere teşekkür ederim.
Teşekkürler R10
10
●179
- 01-03-2020, 02:02:20Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleclogens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülereal2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleVianim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim arkadaşlar, sağolun. - 01-03-2020, 02:08:48Sizi IRCForumlarinda da görüyorum.Tam 15 yıldır IF 'ye üyeyim.Anılarımız var orada..Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TeÅŸkkür ederim 😊
