FrknYLMZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Baktımda konunda hiç "hocam" geçmiyor. En kısa sürede alışmalısın bence hocam. 😂
Forum kültürüm var hocam yeni değilim ancak konu açarken vs bunu çok kullanmıyorum, insanlarla iletişime girerken artık sokakta bile herkese hocam diyorum alışkanlık oldu