• 08-09-2017, 21:19:05
    #1
    Merhaba arkadaşlar Bu sayfayı geçte olsa gördüm.

    1980 Kastamonu/TOSYA doğumluyum aslen Sinop Luyum.
    Bilgisayara 21 yaşımda sahip oldum ondan önce Caferlerde takılıyordum. Halen klavye ye tam anlamda sahip değilim. Eskiden alay ederlerdi ama ya yazmayı öğrendim. Yada millet alay etmekten bıktı

    Asıl mesleğim Babamın yanında kaynakçılık yaptım sonra usta oldum işi bıraktım babamın küfürleri kulağıma geliyor şuan "AMA ŞUAN BENDEN İYİ ADAM YOK" bırakmam işine gelmedi Çünkü çalışacak adam yok tabi zaten 3 kuruş kazanıyordum oda sigara parasına yetmiyordu. İlkokul 5 mezunuyum. işi bırakınca klavye bile kullanmasını bilmeyen ben sanal ortama atıldım sitecilik oynuyoruz gelir düşünmüyordum o yıllarda. sohbet işine girdim. Birileri dediği gelirin varmı yok dedim adsense alalım sitenden dediler o neki dedim adsenseye baş vuru yaptım onaylandı sene 2003 yılları kodları ekledik siteye 24 saat geçti baktım 10$ parmakla hesaplıyorum ayda 300$ ediyor iyi para geliştirdim kendimi bu miktar 10 20 30 derken aldı başını gitti. sonra online oyun işlerine girdim metin2 agario ws ws.

    Kazandığım parayı harcamadım. özel spor araba almak istedim ne gerek var 1980 model e230 Mercedes aldım. Çocuklarıma bırakacak 2 daire 2 dükkân aldım. Fazla yazmıycam.

    Her zaman söylüyorum. Ben kaynakçıyım ama internet ortamında 2 3 sene içinde 3 trilyona yakın yeni parayla 3 milyon tl servete sahip oldum kim oldu?
    Bir kaynakçı okulunu okumadım. İlkokul mezunuyum.21 yaşında PC sahibi oldum. bir şeylere emek harcarsanız efendi olursanız kendinizi kanıtlarsanız herkes kazanır yeterki efendi olun yeterli bitmeyen servet nedir. İTİBAR dır itibarı yersen her şey biter.

    NOT: Türkçem kötüdür alay falan etmeyin buradan edemiyorum ama içimden çok şey ediyorum iyi forumlar.
  • 08-09-2017, 21:25:24
    #2
    /kick UfLee

    Güzel hikaye hocam.
  • 08-09-2017, 21:39:59
    #3
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Bende Bende Kastamonuluyum. Çatalzeytin.
    Türkçen kötü olabilir ama adamlıgın tüm dillerin üstünde
    İyi forumlar
  • 08-09-2017, 22:13:08
    #4
    Helal herkese ufakta olsa bir yol gösterdin Güzel bir künye zamanında bizide kazandırdın unutmadık.
    • RauL
    RauL bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 08-09-2017, 22:15:01
    #5
    Azim, Hırs, ve sonunda Başarı.. Tebrik ederim abi güzel bir hayat hikayesi..
  • 08-09-2017, 22:15:07
    #6
    Ody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Helal herkese ufakta olsa bir yol gösterdin Güzel bir künye zamanında bizide kazandırdın unutmadık.
    Adsense banlanmasaydı iyiydi kanke sıkma canını olur öle şeyler.
  • 08-09-2017, 22:15:47
    #7
    UfLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsense banlanmasaydı iyiydi kanke sıkma canını olur öle şeyler.
    Adsense'den bol ne var elimizde
    • RauL
    RauL bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 08-09-2017, 22:16:44
    #8
    Helal olsun hocam. Allah yolunu açık etsin
  • 08-09-2017, 22:25:14
    #9
    Baba Beni Evlatlık Al