
Front-end Developer
öncelikle bu işi yapmaktan zevk aldığımı söylemek isterim ve umarım herkes sevdiği işi yapar.
Bir kaç sene önce arkadaşımın tavsiyesiyle web programlama öğrenmeye başladım ve geçen sene r10'a ailesine katıldım.
Burada kendimi daha çok geliştirdiğime inanıyorum ve umarım bu forum'da daha iyi işler yapabilirim.
Ticari konuma buradan ulaşabilirsiniz.

Müşteriler
Müşteriler hakkında denilecek çok şey var aslında ama gıcık müşteriler hakkında bahsetmek istiyorum.
gıcık müşterilere örnekler verecek olacaksak;
1.) Bu işin ederi bu kadar. (nereden biliyorsa)
2.) Her saat arayıp mesaj atarlar. (24 saat açık olacak o telefon)
3.) Biraz daha cevap vermezsen şikayet konusu açarım. (para veriyor sonuçta)
4.) Tasarımı şu siteden çalalım üzerinden düzenleriz. (tasarım parası vermeye ne gerek var ki(!) )
5.) Ödemeyi iş sonunda yaparım ticari puanın çok düşük. (kendileri 10tl'ye hizmet alıp ticaret puanı kasarlar)
6.) İşi yarım anlatıp iş ortasında bir şeyler isterler. (sabır zorlarlar)
7.) Bir de iş veren tasarımcıysa o tasarım aynısı olacak (düzgün çizmez aynısını ister)
8.) Tasarım diye png resim atanları da var (ha psd, ha png)
Bunlar bir kaçı tabi daha sayamayacağımız yüzlerce şey var. Lütfen insanlara para veriyorsunuz diye onları satın aldığınızı, her şeyi yaptırabileceğinizi düşünmeyin.
Teşekkür ederim.