• 05-08-2025, 21:06:37
    #1
    64 / 128 Gb elinde olanlar ve satmayı düşünen herkes yazabilir.
  • 05-08-2025, 21:08:24
    #2
    Hocam note 9 'un kronik sıkıntıları vardı diye hatırlıyorum ben, yalan olmasın yıllar önce bende note 8 pro vardı güzel diye ablam gidip 9unu almıştı ben telefonu 5 yıl kullandım o ilk yıldan değiştirmek zorunda kaldı çok uğraştı problem çıktı sonra baktık ki kronik sıkıntıları varmış o modelin. ama prosu muydu normali miydi hatırlamıyorum yine de söylemek istedim sen bi bakınırsın
  • 05-08-2025, 21:11:17
    #3
    Bana direkt note 9 lazım hocam teşekkürler varsa yazın
  • 05-08-2025, 21:17:57
    #4
    Zımba gibi telefon hayatımda ilk defa bir telefonu 5 yıl kullanabildim oda not8 di
  • 06-08-2025, 21:27:39
    #5
    Bende var hocam kamera kırık ekranı yeni değiştirdim
  • 06-08-2025, 21:45:47
    #6
    Mst_kk52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende var hocam kamera kırık ekranı yeni değiştirdim
    İletişime geçebilir misiniz ? anlaşırsak alalım