Selamun Aleyküm dostlar,
mi 13t pro satan var mı?
Mi 13t pro satan var mı?
6
●156
- 11-07-2025, 23:04:0214t Pro kullaniyorum bes para etmez keske almasaydim sarji hizli gidiyor cabuk isiniyor kamerasi desen bes para etmez bildigin 21k parayi cöpe attim..
- 11-07-2025, 23:05:33özelden yazabilirsin, postan doluZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-07-2025, 23:07:18Duydum ama 13 kadar şikayet gelmiyorduZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-07-2025, 02:13:5410t pro kullanıyorum 2 senedir 10 numara. Videoda çok iyi bir telefon.