Herkese iyi forumlar,
Biz inşaat işi yapıyoruz, çekim için randevulaşmaktan sıkıldığım için drone alacağım. Drone sahiplerinin tavsiyelerine ve önerilerine açığım ek olarak ehliyeti varmış galiba o konu nedir?
Çekim İçin Drone Önerisi
3
●114
- 11-04-2025, 20:45:37
- 11-04-2025, 21:39:20Hocam ehliyet gerekmiyor diye birşey yok sen onu uçurduğun an yasalara aykırı iş yapıyorsun demektir. Kaymakamlık veya Emniyetten izin alman gerekiyor bu durumda nerede uçuracağın saat kaçta uçuracağın ne amaçla uçuracaksın tarzında vs bilgi veriyorsun. Tabii-, Günümüzde izinsiz uçuran çok yani umarım birşey olmaz. Para cezası çok ağır 60.000₺ - 100.000₺ arası diyorlardı şuan ne durumda bilmiyorum.Webza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
