20.000 TL Telefon Önerisi
13
●356
- 04-03-2025, 19:57:25Kamera performansı nasıl sizce hocam? Birde ısınma sorunu var diye duymuştum onda.HonestEarning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-03-2025, 19:57:44Selamlar hocam. Eğer 2. El olursa İphone 12 öneririm temizlerini bulabilirsin.
- 04-03-2025, 19:58:24eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDoktor ayağına geldi 😁HonestEarning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/ikinci-el/438071...2gb-siyah.html - 04-03-2025, 20:00:28Bütçenize tam isabet:
https://www.amazon.com.tr/Xiaomi-128...tive=emresto06
Kesinlikle tavsiye ederim, şu anda devasa da bir indirimi var:

Tam bir küçük canavar, iş telefonum olarak kullanıyorum, 19 dakikada şarjı %100 oluyor 😊
