• 20-01-2025, 12:33:13
    #1
    Arkadaşlar merhaba, scooter kullanıp tecrübe edinen var mı? Önerilerinize açığım bu yöndeki bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim hangi modeli önerirsiniz?
  • 20-01-2025, 12:34:19
    #2
    Onvo 12 plusu çok öneriyorlar
  • 20-01-2025, 12:34:36
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Onvo iyidir. Voltadan uzak durulması gerekiyor. Menzil konusunda yazanı hiçbir zaman dikkate almayın. Watt ne kadar yüksek olursa o kadar iyidir.
  • 20-01-2025, 12:38:21
    #4
    SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onvo iyidir. Voltadan uzak durulması gerekiyor. Menzil konusunda yazanı hiçbir zaman dikkate almayın. Watt ne kadar yüksek olursa o kadar iyidir.
    Hangi modelini önerirsiniz hocam
  • 20-01-2025, 12:38:56
    #5
    Orfi.NET.TR
    ahmethx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba, scooter kullanıp tecrübe edinen var mı? Önerilerinize açığım bu yöndeki bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim hangi modeli önerirsiniz?
    Onvo sakın almayın, aldırmayın. Kulaktan duyma değil, tecrübeye dayalı yorumdur
  • 20-01-2025, 12:40:41
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ahmethx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi modelini önerirsiniz hocam
    3 adet scooter değiştirdim ve bir dönem tamirini de yaptım.
    Onvo 012 kullanıyorum.
    Kullanım yeri, kilo ve menzile göre kendinize göre bir model seçebilirsiniz.
    Kilo arttıkça watt da arttırmanızı öneriyorum.
  • 20-01-2025, 12:41:07
    #7
    Kategori Moderatörü
    Mi Pro 2 almıştım, gayet memnunum.
  • 20-01-2025, 13:03:36
    #8
    Kaliteli birşey istiyorsan Dualtron tavsiye ederim 2 senedir kullanıyorum muhteşem bir alet. Su geçirmezliği de var hızı menzili kalitesi herşeyi çok iyi scooterların bmwsi Mercedes’i diyorlar
  • 20-01-2025, 13:08:03
    #9
    Üyeliği durduruldu
    jessethecat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaliteli birşey istiyorsan Dualtron tavsiye ederim 2 senedir kullanıyorum muhteşem bir alet. Su geçirmezliği de var hızı menzili kalitesi herşeyi çok iyi scooterların bmwsi Mercedes’i diyorlar
    Zero 10x ve Eagle var ama üst segment olduğu için önermedim. Arkadaşın dediği gibi kaliteli bir şey arıyorsanız kesinlikle bunlardan şaşmayın.