Merhabalar arkadaşlar. Bildiğiniz üzere Autocad yeni sürümlerinde abonelik sistemine geçti. Senesini hatırlamıyorum ama elinde eski sürümlerden ömür boyu kullanım cd ya da hesap olup devretmek isteyen varsa iletişime geçerse sevinirim. İyi forumlar..