• 17-02-2023, 12:29:33
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba değerli r10 ailesi;
    Hepimize geçmiş olsun öncelikle hayırlı kandiller.
    Enkazda telefonum kırıldı da arkadaşın telefonun dan girdim r10 a ikinci el iPhone yd arıyorum satanlar pm ye geçerse sevinirim
  • 17-02-2023, 12:34:28
    #2
    Geçmiş olsun hocam.
  • 17-02-2023, 20:56:23
    #3
    öncelikle geçmiş olsun hocam özelden yada whatsapptan iletişime geçerseniz yardımcı olmak isterim