• 28-08-2022, 21:52:39
    #1
    Слава Україні! 🇺🇦
    10 bin liraya kadar hangi yurt dışı telefonu önerirsiniz? IMEI kaydında sorun yaşamayacak bir model olursa daha iyi olur. Şimdiden teşekkürler.
  • 28-08-2022, 21:54:10
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hocam imei sorununu bilmem ama 7100₺ ye k40 gaming öneririm oyuncu iseniz iyi formlar

    hiç almadım ama fırsatım olursa almayı düşünüyorum

    @SonKelime; vardı sanırsam
  • 28-08-2022, 21:54:13
    #3
    @MFK;hocam size yardımcı olacaktır.
  • 28-08-2022, 21:54:32
    #4
    Üyeliği durduruldu
    üzerine 500-600 koyarsanız iPhone 11 Pro & koymazsanız iPhone 11 öneririm
  • 28-08-2022, 21:54:49
    #5
    MFK
    🌟 CEPTELEFON DÜNYASI 🌟
    cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @MFK;hocam size yardımcı olacaktır.
    Etiket için teşekkürler abim
    Ulaşın yardımcı olalım .
  • 28-08-2022, 21:56:37
    #6
    AEE
    Üyeliği durduruldu
    @MFK; seni buraya bırakıp kaçayım kardeşim
  • 28-08-2022, 21:58:46
    #7
    Üyeliği durduruldu
    One plus 9 pro özelliklerini görünce hayran kalmaman imkansiz zaten çift hat kaydida kalıcı yapılabiliyor.
  • 28-08-2022, 22:01:57
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Globalciuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam imei sorununu bilmem ama 7100₺ ye k40 gaming öneririm oyuncu iseniz iyi formlar

    hiç almadım ama fırsatım olursa almayı düşünüyorum

    @SonKelime; vardı sanırsam
    Etiket için teşekkürler.
    Pm attım.
  • 28-08-2022, 22:13:56
    #9
    Слава Україні! 🇺🇦
    İletişime geçenler için teşekkürler.
    @Globalciuc Redmi modellerini bir süre kullandım, çok memnun değilim hocam, yine teşekkür ederim.
    @Krowzy iPhone almayı bende düşünüyorum fakat IMEI kaydı sorunlu, bu pasaport olayları da değişmiş, uzatma olayları da yorucu gibi duruyor bilemedim. Bunun yanı sıra galiba TR uluslararası garanti kapsamından çıkmış, fabrikasyon bir sorunu çıkan model olursa elimde kalır korkusu var, az para değil. Çok arada kaldım bende. Değerlendiriyorum yine, 11 kasası hoşuma gitmiyor da en az 12 modelini düşünüyordum bende. 11 hiç olmaz zaten, o parayı 720P ve IPS ekrana veremem
    @LetgoTr Teşekkür ederim hocam öneriniz için, inceleyeceğim. OnePlus da hoşuma gidiyor modelleri, hiç kullanmadım henüz. 10 Pro modelini de düşünüyorum da bütçenin üstünde biraz

    Herkese teşekkürler tekrardan.