İletişime geçenler için teşekkürler.
@Globalciuc Redmi modellerini bir süre kullandım, çok memnun değilim hocam, yine teşekkür ederim.
@Krowzy iPhone almayı bende düşünüyorum fakat IMEI kaydı sorunlu, bu pasaport olayları da değişmiş, uzatma olayları da yorucu gibi duruyor bilemedim. Bunun yanı sıra galiba TR uluslararası garanti kapsamından çıkmış, fabrikasyon bir sorunu çıkan model olursa elimde kalır korkusu var, az para değil. Çok arada kaldım bende. Değerlendiriyorum yine, 11 kasası hoşuma gitmiyor da en az 12 modelini düşünüyordum bende. 11 hiç olmaz zaten, o parayı 720P ve IPS ekrana veremem
@LetgoTr Teşekkür ederim hocam öneriniz için, inceleyeceğim. OnePlus da hoşuma gidiyor modelleri, hiç kullanmadım henüz. 10 Pro modelini de düşünüyorum da bütçenin üstünde biraz

Herkese teşekkürler tekrardan.