Merhaba,
Hobi ve Yarı Profesyonel olarak 3D Yazıcı arıyorum.
Orta üst segment bir cihaz için marka ve model önerilerinizi mümkünse tecrübelerinizle değerlendirmek istiyorum.
Ticaretini yapan arkadaşlarımız varsa, tekliflerini de iletmeleri halinde incelemek isterim.
Selamlar
3D Yazıcı Arıyorum
1
●102
- 13-06-2022, 00:39:43
- 13-06-2022, 01:18:49Merhaba,
Yaklaşık 7-8 ay önce Creality Cr6-se marka 3D printer aldım. Yanında 1kg esun marka filament ile toplamda yaklaşık 100 gramlık baskı aldım. İlgilendiğim işten dolayı alıp bir süre kullandım. Daha sonra sektör değiştirdiğim için kullanmadım. 2 yıllık garantisinin 16-17 ayı kaldı. Eğer düşünürseniz aldığım baskı fotoğraflarını ve yazıcının fotoğraflarını gönderebilirim. Satmayı düşünüyorum. Kutusu duruyor. Garantisi de söylediğim gibi mevcut. Fiyat için profilimdeki whatsapp numarasından bana yazarsanız sevinirim