• 24-03-2022, 01:03:11
    #1
    Merhaba,

    Sıfır kapalı kutu Logitech G Pro X Superlight satın alacağım. İlgilenenler pm bırakabilir veya whatsapptan yazabilir.
  • 24-03-2022, 01:10:51
    #2
    Kullanmak için alıyorsanız kesinlikle tavsiye etmiyorum.

    1 adet satışını yapmış : https://www.r10.net/alisveris-bolumu...irdegisim.html

    1 adet hazırda kullanan birisi olarak söylüyorum, kronik olarak sorunlu bir ürün. Bendeki cihaz 5 aylık, kafasına göre scroll atıyor.

    Garantisiz olduğunu özellikle belirterek sıfır kutulu sattığım ürün 5. gününde double click sorunu verdi.
  • 24-03-2022, 01:12:25
    #3
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanmak için alıyorsanız kesinlikle tavsiye etmiyorum.

    1 adet satışını yapmış : https://www.r10.net/alisveris-bolumu...irdegisim.html

    1 adet hazırda kullanan birisi olarak söylüyorum, kronik olarak sorunlu bir ürün. Bendeki cihaz 5 aylık, kafasına göre scroll atıyor.

    Garantisiz olduğunu özellikle belirterek sıfır kutulu sattığım ürün 5. gününde double click sorunu verdi.
    Merhaba, evet profesyonel oyunculuk kariyerinde kullanım için satın alacaktım. Kronik sorunlu olduğunu biliyorum. Clicklerini değiştireceğim aldığımda. GM 8.0 click setini modlayacağım mouse'a o şekilde kullanacağım. Ekstra olarak Ice Tiger stakezlerini takacağım bir problem olacağını düşünmüyorum o şekilde.
  • 24-03-2022, 01:15:17
    #4
    Berkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, evet profesyonel oyunculuk kariyerinde kullanım için satın alacaktım. Kronik sorunlu olduğunu biliyorum. Clicklerini değiştireceğim aldığımda. GM 8.0 click setini modlayacağım mouse'a o şekilde kullanacağım. Ekstra olarak Ice Tiger stakezlerini takacağım bir problem olacağını düşünmüyorum o şekilde.
    Bendeki gibi scroll sorun verirse diye aliexpress üzerinden de üst kartı da satın alın hocam o zaman. Bunun yerine düz g pro wireless alın, en azından sadece switch arızası veriyor, Kailh GM 4.0 ile değişim sağlarsınız sorun kalmaz.
  • 24-03-2022, 01:22:58
    #5
    G pro x superlight wireless kullanıyorum mükemmel hiç sorun yaşamadım.

    G pro x kulaklığı için aynı şeyi söyleyemiyorum keşke hyperx alsaydım :S Sorunu yok ama parasının hakkını vermiyo mouse gibi.