• 14-03-2022, 01:52:47
    #1
    Merhabalar, zyxel in olur veya baska marka da genelde ikinci elde ttnetin dagittiklari var.
    Sari sitede 80 ile 100 arasi degismekte aramizda satan varsa buradan ticaretimiz olsun tekliflerinizi konu altina bekliyorum.tesekkurler.
    Adaptoruyle beraber olursa sevinirim( tum hatlara acik)
  • 14-03-2022, 01:55:32
    #2
    AvVaRe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, zyxel in olur veya baska marka da genelde ikinci elde ttnetin dagittiklari var.
    Sari sitede 80 ile 100 arasi degismekte aramizda satan varsa buradan ticaretimiz olsun tekliflerinizi konu altina bekliyorum.tesekkurler.
    Adaptoruyle beraber olursa sevinirim( tum hatlara acik)
    Merhaba,

    Ben satıcı değilim lakin, ASUS DSL N-16 VDSL modemine göz atabilirsiniz. Giriş-Orta seviye bir modemdir. İhtiyacınızı her türlü yazılımsal anlamda da karşılar. 1-2 hafta öncede 916 modem güncellemesi geldi, bilginize.
  • 14-03-2022, 02:02:55
    #3
    Toblerance adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Ben satıcı değilim lakin, ASUS DSL N-16 VDSL modemine göz atabilirsiniz. Giriş-Orta seviye bir modemdir. İhtiyacınızı her türlü yazılımsal anlamda da karşılar. 1-2 hafta öncede 916 modem güncellemesi geldi, bilginize.
    hocam aynı modemi kullanıyorum memnunumda. VDSL için turk telekom sağlayıcısına özel bir güncelleme yüklettirdiler bana.
  • 14-03-2022, 02:04:35
    #4
    Keenetic Omni DSL N300 (KN-2011) önerebilirim. Yazılım olarak halen güncelleme alan bir modem. Mobil uygulaması sayesinde kurulum ve ayarlamalarınızı kolay bir şekilde yapabiliyorsunuz. Büyük bir yerde kullanmayacaksanız doğru konumlandırdığınız takdirde Wi-Fi performansıda ortalamanın üzerinde. Uzun zamandır kullanıyorum gayet memnunum.
  • 14-03-2022, 02:05:23
    #5
    Takva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam aynı modemi kullanıyorum memnunumda. VDSL için turk telekom sağlayıcısına özel bir güncelleme yüklettirdiler bana.
    Sürüm kodu : 1.1.2.3_960-g795fbf6
    Bu şekilde olmalı. Sizde bir modeminizin güncelleme menüsünden kontrol edin. Modem daha stabilize hale geldi (en azından bende) CRC hatalarını bayağı bir azalttı.
  • 14-03-2022, 02:06:57
    #6
    Toblerance adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sürüm kodu : 1.1.2.3_960-g795fbf6
    Bu şekilde olmalı. Sizde bir modeminizin güncelleme menüsünden kontrol edin. Modem daha stabilize hale geldi (en azından bende) CRC hatalarını bayağı bir azalttı.
    Bu yeni mi geldi hocam ? Bende internet gidip 5-10 dk sonra geliyordu fakat DSL yanıyordu o yüzden alt yapı veya türk telekom ile ilgili bir sorun bulamadılar. Modem kaynaklı dediler. Turk telekom ile ilgili bir yazılım yüklediler düzelmişti bayadır sorun yaşatmadı. Güncellesem mi ?
  • 14-03-2022, 02:08:42
    #7
    Takva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yeni mi geldi hocam ? Bende internet gidip 5-10 dk sonra geliyordu fakat DSL yanıyordu o yüzden alt yapı veya türk telekom ile ilgili bir sorun bulamadılar. Modem kaynaklı dediler. Turk telekom ile ilgili bir yazılım yüklediler düzelmişti bayadır sorun yaşatmadı. Güncellesem mi ?
    1 hafta oldu evet. Uzun zamandır beklenen büyük düzeltme güncellemesiydi.
    Dilerseniz güncelleyin, bana göre daha kararlı bir yapıya büründü. Günde 15000'i aşkın CRC hatası alırdım, güncellemeden sonra 600'ü aşmamakta.
    Broadcam çip sorununu minimize etmişler yazılımla.
  • 14-03-2022, 13:31:31
    #8
    teşekkürler arayış devam ediyor
  • 25-05-2022, 22:45:57
    #9
    Toblerance adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sürüm kodu : 1.1.2.3_960-g795fbf6
    Bu şekilde olmalı. Sizde bir modeminizin güncelleme menüsünden kontrol edin. Modem daha stabilize hale geldi (en azından bende) CRC hatalarını bayağı bir azalttı.
    Hocam crc hatasını bilmiyorum ancak 1 yıldır bu modemde sürekli kopma ve hızın 10mb e düşme sıkıntısı vardı bu daha da sıklaştı , bizde hız düşürümü gerçekleştirdik belki 100mbit e kadar olan paketimi hızı modemde buluşmadığı içindir dediler teknik ekip buluşmuyordur diye ki destekliyor altyapı 90mbit ,50mbit yaptık sorun yine devam ediyor . altyapı sorunu yok diyorlar acaba modem kaynaklı mı nasıl anlayabilirim . 4 yılı aşkındır kullanıyorum bu modemi 7/24 açık genel olarak