Arkadaşlar merhaba
Yazıcı özelliği bozuk olabilir.Kartuşu bitik olabilir.Sadece tarayıcı özelliği çalışır vaziyette olsun yeter.
Kargo ücretleri çok olduğundan dolayı dolap veya başka platformlar üzerinden satış yapabilecek arkadaşlar resim ve fiyatlarını bildirirse sevinirim.
Kıyıda köşede kalan ürününüz değerlensin.
Dolap ta bir sürü var ama ilk tercihim forumdaşlar.

Teşekkürler