• 22-12-2021, 10:56:26
    #1
    Arkadaşlar konuyu doğru yere mi açtım emin değilim fakat 120 adet fotoğraf bastıracağım. İstiyorum ki R10 üzerinden bu işi yapan arkadaş varsa onunla çalışayım.
    İşin kalitesini beğenirsem daha devamı olacak bir iş.
    Standart fotoğraf ebatında olacak.
  • 22-12-2021, 11:02:29
    #2
    Dijital baskı makinamız var.
    300 gr mat Amerikan Bristol kağıda basılıp üzerine selefon atılırsa çok sağlam olur.
    Net ebat vermeniz lazım her birinini ebatı aynı mı farklı farklı mı ona göre fiyatta yardımcı olmaya çalışayım hocam
    Yani iş için kaç tabaka kağıt kullanacağız onu bilmemiz lazım
  • 22-12-2021, 11:05:09
    #3
    Anladım hocam
    13x18 olacak.
  • 22-12-2021, 12:07:38
    #4
    İş @Conquer0r;e verildi.
    • Conquer0r
    Conquer0r bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 22-12-2021, 12:26:28
    #5
    Conquer0r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dijital baskı makinamız var.
    300 gr mat Amerikan Bristol kağıda basılıp üzerine selefon atılırsa çok sağlam olur.
    Net ebat vermeniz lazım her birinini ebatı aynı mı farklı farklı mı ona göre fiyatta yardımcı olmaya çalışayım hocam
    Yani iş için kaç tabaka kağıt kullanacağız onu bilmemiz lazım
    Ankarada yeriniz nerede hocam standart basim ucreti nedir