Arkadaşlar konuyu doğru yere mi açtım emin değilim fakat 120 adet fotoğraf bastıracağım. İstiyorum ki R10 üzerinden bu işi yapan arkadaş varsa onunla çalışayım.
İşin kalitesini beğenirsem daha devamı olacak bir iş.
Standart fotoğraf ebatında olacak.
Fotoğraf Bastırılacak
4
●49
- 22-12-2021, 11:02:29Dijital baskı makinamız var.
300 gr mat Amerikan Bristol kağıda basılıp üzerine selefon atılırsa çok sağlam olur.
Net ebat vermeniz lazım her birinini ebatı aynı mı farklı farklı mı ona göre fiyatta yardımcı olmaya çalışayım hocam
Yani iş için kaç tabaka kağıt kullanacağız onu bilmemiz lazım - 22-12-2021, 12:26:28Ankarada yeriniz nerede hocam standart basim ucreti nedirConquer0r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle