• 16-11-2020, 12:34:23
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Titimen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kilo ve boy ile orantılı ama xdrive bende inceledim ve hala inceliyorum ama bu koltukta çok rahat çok hoşuma gitti pazarlıkta anlaşamadık.
    Çok reklamı olmamasına rağmen yazılanlar doğruysa oldukça iddialı bir marka. Bilgim yoktu bu marka hakkında. Paylaşım için teşekkürler ama fiyatlar baktığımız xdrive den vs daha da pahalı
  • 16-11-2020, 12:48:58
    #11
    Uyusuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok reklamı olmamasına rağmen yazılanlar doğruysa oldukça iddialı bir marka. Bilgim yoktu bu marka hakkında. Paylaşım için teşekkürler ama fiyatlar baktığımız xdrive den vs daha da pahalı
    arada kampanya yapılıyor arkadaşım xdrive bunun arasında kaldı 1200 TL gidip yerinden almıştı yeşil rengini bazen kampanya yapılıyor xdrive bunun arasında kaldım sanırım bundan alacağım bende
  • 16-11-2020, 13:05:06
    #12
    Callite kullanıyorum. Xdrive ve Callite modellerine göz atmanızı öneririm.
  • 16-11-2020, 20:22:19
    #13
    Uyusuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bel ve boyun desteği benim için önemli. Günün çok büyük kısmında kullanacağım için oyuncu koltukları daha rahat gibi ama uzun süreli kullanmadığım için bilgim yok. Fiyat olarak çok yükseklere çıkmak istemesem de farklı markalar hakkında bilgim olmadığı için şuan piyasada en çok duyurulan xdrive markasına odaklanıyorum. Kullandığınız, satışını yaptığınız yada önerebileceğiniz oyuncu/çalışma koltuğu arıyorum.
    TomJones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu sahibinin izniyle takipteyim.
    Sulhperver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylardır üzerinde durduğum bir konu. xDrive'da mütabık kalmıştım ben de. Bu koltuk onlardan çok daha rahat diyebileceğiniz, önerileri takipteyim.
    Uyusuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım konunun size de faydası olur.


    Geçen hafta xDrive sipariş vermek üzereyken vazgeçtim farklı marka veya model hakkında bilgim olmadığını fark ettim. Biraz araştırmaya çalıştım ama bunda tecrübe ve uzun kullanım bilgisi daha önemli gibi geldi.


    Rahatlık olarak oldukça konforlu duruyor. Boyun desteği olsa daha sağlıklı olabiliyor aralarda dinlenmek için. Fiyat olarak oldukça yüksek geldi bana göre Göz gezdirirken Herman miller ile beraber tasarlandığı söylenen bu koltuğu görmüştüm ama bunun fiyatları da oldukça yüksek kura bağlı olduğu için
    Merhabalar ilginizi çekerse bunlardan var bende
    Kargo dahil 1000 tl
    - Arka mekanizma tam yatıyor
    - Bel ve Boyun yastıkları
    - Ayarlanabilir Kol Destekleri
    - Çelik Ayaklar


  • 17-11-2020, 09:18:52
    #14
    Titimen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arada kampanya yapılıyor arkadaşım xdrive bunun arasında kaldı 1200 TL gidip yerinden almıştı yeşil rengini bazen kampanya yapılıyor xdrive bunun arasında kaldım sanırım bundan alacağım bende
    Takip edeceğim artık bunları bakalım güzel bir kampanya denk gelebilecek miyiz?

    vidtekno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Callite kullanıyorum. Xdrive ve Callite modellerine göz atmanızı öneririm.
    Uzun süreli kullanımda memnunsunuz anladığım kadarıyla, takip edeceğim uygun durumda alalım artık

    istanbulTicaret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar ilginizi çekerse bunlardan var bende
    Kargo dahil 1000 tl
    - Arka mekanizma tam yatıyor
    - Bel ve Boyun yastıkları
    - Ayarlanabilir Kol Destekleri
    - Çelik Ayaklar
    İlginiz için teşekkürler fakat kendi adıma düşünmüyorum. O tutarlara çıktığımda daha çok tavsiye edilen yerler ile çalışmayı tercih ederim.
  • 17-11-2020, 09:21:10
    #15
    İlgilenen arkadaşlar için Rampage oyuncu koltuğu ŞOK market de 900 tl ye düşüyormuş yarın itibariyle.
  • 17-11-2020, 09:23:43
    #16
    Callite Harley RR Sarı modelini kullanıyorum, tavsiye ederim.
  • 17-11-2020, 11:40:54
    #17
    Rampage kullananlar yorum yaparsa sevinirim memnunlar mı uzun kullanımda
  • 18-11-2020, 08:55:41
    #18
    vidtekno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Callite Harley RR Sarı modelini kullanıyorum, tavsiye ederim.
    Önerilerden sonra inceliyorum. Söylediğiniz modele de detaylı bakacağım. Teşekkürler.

    Titimen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rampage kullananlar yorum yaparsa sevinirim memnunlar mı uzun kullanımda
    Aslında kullananlar yorum yapsa daha iyi olur. Anladığım kadarıyla forumda bu ürünlerden satan pek kimse yok