• 07-09-2020, 20:11:06
    #1
    Herkese merhaba
    Note 8 64 gb kayıtlı cihaz arıyorum Ankara içi elden alabilirim veya en geç perşembe elimde olması lazım satan arkadaşlar ulaşabilirse sevinirim.
  • 07-09-2020, 20:19:23
    #2
    Tam da bugün 1900 liraya satmıştım 2 hafta kullanılmış yurtiçi cihazı. Dün konu da açmıştım ama nasip değilmiş forumdan birisine satmaya. İyi arayışlar.
  • 07-09-2020, 20:33:36
    #3
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam da bugün 1900 liraya satmıştım 2 hafta kullanılmış yurtiçi cihazı. Dün konu da açmıştım ama nasip değilmiş forumdan birisine satmaya. İyi arayışlar.
    Valla görmedik hocam
    Nasip değilmiş hayırlı olsun sizin için🙂
  • 07-09-2020, 21:33:43
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Size cihazı gönderirim 1 hafta sonra kaydı yaparız 1700₺ sıfırı. Global verisyon tek mevcut..
    Uzaktan kayıt ile yaparız.
  • 08-09-2020, 07:54:44
    #5
    Ankara Mamak'ta dukkanimiz var
    Yardımcı olabilirim
    PM ile dönüş yapabilirsiniz