• 14-06-2020, 19:16:38
    #1
    Toptan Tshirt almak istiyorum ancak düzgün bir tedarikçi bulamadım teşekkürler...
  • 14-06-2020, 19:17:55
    #2
    zeytinburnu tekstil piyasası, oraları bir gezin bence. malı görürsünüz.
    kalite kalite onlarca olayı var çok dikkatli olmanız gerekiyor.
  • 14-06-2020, 19:22:46
    #3
    kavas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zeytinburnu tekstil piyasası, oraları bir gezin bence. malı görürsünüz.
    kalite kalite onlarca olayı var çok dikkatli olmanız gerekiyor.
    Merter ve zeytinburnunu gezdik açıkçası tek yıkamada parçalanacak tshirtleri büyük fiyatlarla sunuyorlar
  • 14-06-2020, 19:25:21
    #4
    Eğer bulursanız bana tshirt lazım, tommy jeans orjinal veya orjinal değil.

    *kendiniz tasarlayıp satabilirsiniz
  • 14-06-2020, 19:26:44
    #5
    emirdrlx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer bulursanız bana tshirt lazım, tommy jeans orjinal veya orjinal değil.

    *kendiniz tasarlayıp satabilirsiniz
    Hocam bizde kendi tasarımlarımızı yapmak için planlıyoruz sizede mi tedarikçi lazım
  • 14-06-2020, 19:28:23
    #6
    İlerde olabilir hocam ama şuan 1 2 adet tshirt lazım 😂
  • 14-06-2020, 19:56:25
    #7
    zeytinburnu fiyatı çok geliyorsa iş planına.
    daha ucuzunu bulamazsın sanırım. (buluyorsan dikkatli olman lazım , çok fazla ************** olur sektörde.)
  • 14-06-2020, 20:00:09
    #8
    kavas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zeytinburnu fiyatı çok geliyorsa iş planına.
    daha ucuzunu bulamazsın sanırım. (buluyorsan dikkatli olman lazım , çok fazla ************** olur sektörde.)
    Hocam fiyat çok gelmiyor çok olsun problem değil ama verdiği kaliteye değmez hani işi bilmesek yiyecek bizi ama High Kalite bir şeyi 30 TL veririz tanesine ama adam tanesine 15tl istiyor bir de çok kötü
  • 14-06-2020, 20:07:12
    #9
    ekremmertozcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam fiyat çok gelmiyor çok olsun problem değil ama verdiği kaliteye değmez hani işi bilmesek yiyecek bizi ama High Kalite bir şeyi 30 TL veririz tanesine ama adam tanesine 15tl istiyor bir de çok kötü
    haklısın hocam. malesef.