• 09-06-2020, 01:45:35
    #1
    Pandemi ilk haftasında almıştım. Çok beğendim. Çok kaliteli gerçekten

    Satan varsa 50 lik veya 100 lük alabilirim

    Sadece roll marka istiyorum. Başka marka için teklif vermeyin lütfen. İlgilenmiyorum
  • 09-06-2020, 02:59:19
    #2
    Roll Marka maskeler yurt dışı ithalatlı imiş bende onlardan çok aradım fakat bulamadım. distribütör ü ile görüştüm uzun bir süre gelmez dediler. Piyasada var ise anca o şekilde bulunur.
  • 09-06-2020, 05:57:22
    #3
    onrgrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Roll Marka maskeler yurt dışı ithalatlı imiş bende onlardan çok aradım fakat bulamadım. distribütör ü ile görüştüm uzun bir süre gelmez dediler. Piyasada var ise anca o şekilde bulunur.
    Teşekkürler
    Piyasada yok maalesef bulamıyorum