Merhabalar,
Paketinizde kullanmadığımız SMSleri benim vereceğim numara SMS olarak atıyorsunuz ve paketinizin kullanım haklarından düşüyor.
Dilerseniz android kullanıcıları için smsi hızlıca gönderebilecekleri APK'yı da iletebilirim.
Alış fiyatı 1K: 6TL'den alıyorum.
SMS haklarınız alınır.
20
●497
- 18-04-2020, 21:11:23Üyeliği durdurulduPakette kalan boşta kullanılmayan smslere talip olduğumu hatırlatmak isterimTrustPort adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Boşa gitmesin diyen olursa onlardan alıyorum.
Alım sürekli açık değil ancak daha önce bir çok kez alım yaptım, ihtiyaç oldukça alım yapıyorum.senzero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
