• 24-02-2013, 02:39:42
    #1
    Arkadaşlar Ygs 30 gün kaldı. Buradan Ygs girecek arkadaşlara önerim deneme alarak farklı farklı soru tiplerini görmeleri olacaktır. Soracağını nokta varsa elimden geldiği kadar yardımcı olurum.
  • 24-02-2013, 02:43:05
    #2
    28 kaldı hocam şubat 30 çekmiyor
  • 24-02-2013, 02:47:17
    #3
    Aynen 28 miş. Artık günleri saymayı felan bıraktım. Arada hangi günde olduğumu bile unuttuğum oluyor Ah ösym ah.
  • 24-02-2013, 10:58:12
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Geçen sene 100 gün kalsın calısırım demiştim . Sonra 30 gün kalsın calısırım daha iyi aklımda kalır demiştim . En son 10 gün kala tekrar yaparım sınava girerim demiştim . O bile olmamıstı son gün tekrar yapıp girdim sınava
  • 24-02-2013, 11:01:04
    #5
    Kendinizi o kadar sıkmayın ve unutmayın ki bu hayatta sizden daha değerlisi yok.Çalıştınız ve vicdanınız rahatsa hayırlısıyla herşey olur..
  • 24-02-2013, 11:02:22
    #6
    Misafir
    Vaay be, aklıma iki yıl öncesi geldi de hüzünlendim. Sınava girecek, hedefleri olan arkadaşlarımıza kolaylıklar diliyorum.
  • 24-02-2013, 11:07:17
    #7
    Bundan 5 sene önce o stresi yaşadım şimdi kardeşim yaşıyor Allah herkesin yardımcısı olsun
  • 24-02-2013, 11:09:10
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Cidden beyler kendinizi sıkmayın o güne kadar . O soruları görünce sıkmaya baslayabilirsiniz ama
  • 24-02-2013, 11:10:34
    #9
    Gençler herkese bol şanslar.