Geçen sene 100 gün kalsın calısırım demiştim . Sonra 30 gün kalsın calısırım daha iyi aklımda kalır demiştim . En son 10 gün kala tekrar yaparım sınava girerim demiştim . O bile olmamıstı son gün tekrar yapıp girdim sınava