3. Sınıftan başlatan üniversiteleri belenler paylaşabilirler..
Benim bildiğim;
Mustafa Kemal Üniversitesi
Akdeniz Üniversitesi
DGS 3. Sınıftan Başlatan Üniversiteler
26
●63.581
- 30-08-2012, 09:09:41hangi bölümler için 3.sınıftan başlatıyor?ArneLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-08-2012, 09:20:48Bu 3. Sınıftan başlama olayı üniversiteler göre degil bölümlere gore degisiklik göstermektedir.Bitirdiğiniz MYO ile geçeceğiniz bölüm aynı olursa 3. Sınıftan başlayabilirsiniz,Ama farklı olursa almanız gereken bir cok ders olacağı için intibak olursunuz...
Mesela söyle ornek vereyim. Ben 2 yıllık fotoğrafçılık bitirdim diyelim DGS ile iktisat bölümüne geçiş yaparsam hangi üniversite olursa olsun 3. Sınıftan başlayamam.Cunku yeni geçtiğim bölümde görmediğim birçok ders var intibak döneminde olurum. - 30-08-2012, 15:15:212262 =) Sen benden iyisinHublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mühendislik fakültesi için olduğunu biliyorum, diğerlerinden haberim yokmilbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısın..CevherDizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 30-08-2012, 15:41:44Ben seni benim önümde biliyordum.. Yanlış hatırlıyorum o zaman.. Nereleri yazacaksinHublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle